Cum cumpăr
1. Comanda
Poti cumpara produsele Schengenmed direct de pe site, prin mail, sau prin telefon.
Pentru a achizitiona un produs de pe site acceseaza produsul dorit, apasa butonul adauga in cos si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii.
Atentie! Dupa efectuarea comenzii, vei primi un mail care iti confirma inregistrarea comenzii pe site. Daca in maxim 10 minute de la plasarea comenzii nu ai primit acest mail, inseamna ca nu a fost inregistrata comanda ta.
Mesajul de confirmare reprezinta inregistrarea comenzii in sistem, dar nu si obligativitatea onorarii acesteia. Comanda va fi procesata si livrata in functie de stocurile disponibile.
2. Facturare
Factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc, si va fi trimisa in colet, odata cu produsul. Daca ai ales plata in avans, vei primi factura pe mail. Ai 48 h la dispozitie pentru a face plata. Coletul va pleca la tine dupa confirmarea platii.
3. Modalitati de plata:
3.1. Plata in avans
In avans 100% prin ordin de plata/ transfer bancar/ depunere in contul firmei.
In acest sens va vom emite intai o factura de avans.
Pentru o comunicare mai rapida va rugam sa ne trimiteti pe mail dovada platii ( copie dupa op)
3.2. Plata ramburs
Comenzile online cu livrare la domiciliu pot fi platite RAMBURS NUMERAR.
Aceasta modalitate de plata permite achitarea comenzii in momentul livrarii.
Plata ramburs este disponibila pentru achizitiile online, in valoare minima de 100 lei (fara valoarea transportului) si in limita a maxim 3500 lei (TVA inclus). Pentru comenzile cu valori de peste 3500 de lei (TVA inclus), este necesara plata cu ordin de plata.